NÁŠ BLOG O STROMČEKOCH

Váš Košík

Nákup bez registrácie.

PRIHLÁSENIE

 

Tovar doručujeme  do 24 hodin po prijatí platby.

Cez víkend doručujeme          So - Ne od 8 do 13 hod.

Kvety doručujeme Po - Pi        od 8°° do 16°° hod.





1EXPRESNÉ DORUČENIE2

SurprisedZĽAVY NA POŠTOVNOMSurprised

DARČEKY K DONÁŠKE

Umelé vianočné stromčeky 3d

Donáška kvetov Prievidza.

Potrebujeťe doručiť kytíčku v Prievidz?

Moderný darčekový tovar do domácnosti.

Lucerny.lampáše a svietniky s prírodných materiálov obohatia vašu domácnosť či záhradu o príjemnú atmosféru.

Umelé vianočné stromčeky.

Hľadáte moderný umelý vianočný stromček.V ponuke máme biele vianočné stromčeky.Moderné umelé stromčeky 3d.Vianočný stromček na drevenom pníku.

Čajníky a šálky.

Kvalitné porcelanové šálky a čajníky.

3D stromček - Vianočné stromčeky

NAJPREDÁVANEJŠÍ

naša cena 29,90 EUR
skladom
naša cena 29,90 EUR
skladom
naša cena 29,90 EUR
skladom

TOVAR V AKCII

naša cena 179,00 EUR
skladom

PODMIENKY
Obchodné podmienky pre donášky kvetov.

 

Možnosti objednávky

Možnosti platby:

  • osobne v predajni
  • na dobierku
  • z účtu na účet
  • internet banking       -                                  TATRAPAY
  • na faktúru - pre firmy
  • platobnou kartou - POS terminál Tatrabanky - CARDPAY
  • Platobnou kartou-brána UniCredit Bank SK 
  • Online platobný prevod- UniCredit Bank SK - UniPlatba
  • Online platobný prevod- Slovenská sporiteľňa - SporoPay
  • Bankový prevod- FIO Banka SK
  • Bankový prevod- G>platobný príkaz

Prijate objednávky potvrdíme e-mailom alebo SMS. Doručenie objednávky potvrdíme e-mailom alebo SMS. Objednávky prijaté telefónom, e-mailom, osobne, prostredníctvom našej www stránky alebo mobilom považujeme za záväzné (musia sa doručiť, prevziať a zaplatiť) a naša firma urobí maximum pre spokojnosť našich zákazníkov. Pred vyplnením objednávky si pozorne preštudujte podmienky doručovania:

  • v objednávkovom tlačive vyplňte dôkladne a pravdivo všetky údaje. Niektoré údaje sú pre nás veľmi dôležité, aby vami objednaná služba bola naším doručovateľom doručená včas a bez komplikácií.
  • bežný tovar z našej ponuky zasielame po Slovesku a Čechách Slovenskou poštou.
  • pred doručením zásielky kontaktujeme príjemcu o dodaní zásielky telefonicky, preto sú nutné telefonické čísla príjemcu
  • ak nie je možné zásielku doručiť včas (príjemca je nedostupný) kontaktujeme objednávateľa zásielky e-mailom alebo telefonicky
  • naše zásielky kvetov sú doručované vlastnou doručovacou službou v Prievidzi a okolí a zhotovované sú v našich predajniach zručnými a skúsenými aranžérmi. Zaručujeme a zaväzujeme sa, že vám bude doručený alebo pripravený správny druh a množstvo tovaru - ktoré ste zadali v záväznej objednávke a zaplatili v dohodnutej cene.
  • rezané kvety však podliehajú prekvitnutiu, odkvitnutiu - preto po 3 dňoch je nutné objednať a zaplatiť novú objednávku
  • nezodpovedáme za zdržanie alebo nedoručenie zásielky zavinené nedostatkami objednávateľa alebo neprítomnosťou príjemcu
  • ak však nie je možné našu objednávku doručiť alebo vybaviť z našich dôvodov, bude vám daná finančná čiastka vrátená platbou akou bola uskutočnená
  • príjemca prevzatím objednávky a jej podpisom potvrdzuje vzhľad, množstvo a pravosť objednávky. Prípadné reklamácie prijímame do siedmich dní - telefonicky, písomne (do 6 mesiacov), e-mailom po uskutočnení dodávky. Pri rezaných kvetoch - ak sa jedná o čerstvosť kvetov - do 24 hodín po doručení.
  • nezodpovedáme za škody spôsobené nesprávnym skladovaním rezaných kvetov
  • pri doručení kvetov je príjemca oboznámený o základnej starostlivosti o danú kyticu alebo citlivé kvety (starostlivosť o kvety)
  • garantujeme čerstvosť a odbornosť spracovania kvetov
  • vaše objednávky sú pripravované krátko pred doručením - vždy čerstvé
  • ponuka na našej stránke je pravidelne aktualizovaná a prispôsobená danej sezóne avšak stane sa občas, že vyobrazenú kyticu momentálne nemôžeme naviazať z aktuaálnej ponuky, preto si vyhradzujeme právo náhrady niektorých druhov kvetov za účelom uskutočnenia objednávky- náhrady rovnakého alebo lepšieho druhu, rovnakej alebo lepšej kvality, rovnakého vzhľadu alebo farebného odtieňa pri dodržaní ceny a podobnosti kytice.
  • všetky platby sú zúčtované v EUR. V cene tovaru je zahrnutá cena výrobku, doprava, kartička s textom, DPH a manipulačné poplatky, pre Prievidzu - mesto - zabalenie a ozdobenie + špeciálna prémia
  • System automaticky v objednávke generuje daňový doklad
  • objednávky platené mimo Slovenska: sú možné platobnou kartou, alebo zahraničným prevodom
  • zrušenie donášky kvetov- storno - zmeny
    • hneď - storno do 60 minút - bez poplatku
    • 3 dni pred doručením - bez poplatku
    • 2 dni pred doručením - bez poplatku
    • pred doručením - 50% z ceny kytice
    • treba Nás kontaktovať o najrozumnejšom dohovore - dohode - minimalizovaní straty a rozumného vysporiadania
    • prípadné zmeny - vylepšenia - dodatky - po dohovore
  • 1. Zrušenie objednávky a Odstúpenie od zmluvy :

    Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. 

    V zmysle ustanovenia § 7 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bolo v uvedenej lehote predávajúcemu odoslané písomné Odstúpenie od zmluvy. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

    Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu (Zbierka zákonov č. 102/2014 §10 ods. 3). Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. (V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, predávajúci vráti kupujúcemu zníženú kúpnu cenu tovaru v súlade s ustanovením § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotu jeho opotrebovania.) 

    Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu.

    Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

  • Pri vrátení tovaru nevyžadujeme písomné odstupeni od zmluvy.Stačí nás o vráteni tovaru informovať telefonicky alebo emailom.

    Tovar treba zaslať doporučene poštou na adresu bez dobierky:Ak je váha výrobru do 2Kg ako listovú zasielku a nad 2 Kg ako balik.

    Orémus Richard Madona Rosa

    Bojnická cesta 41/B

    Prievidza 97101

    0905276211

    Nasledne nám treba zaslať podklady k platbe na vrátenie penazí na účet.

    Dakujeme že ste navštívili náš eschop.

     

  • Alternatívne riešenie sporov

    Nakupujúci má právo požiadať predávajúceho o nápravu, v prípade ak má pocit, že predávajúci porušil jeho práva alebo nevybavil reklamáciu tak, aby bol aj on spokojný. Ak predávajúci do 30 dní na žiadosť neodpovie alebo na ňu odpovie odmietavo, spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. Podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. sú ARS subjektami orgány a oprávnené právnické osoby. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Žiadosť môže podať tiež online prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO.

    http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

    Najdôležitejšie body

    • Zákazník môže podať podnet / sťažnosť, a to buď online cez formulár na webstránke EÚ (tzv. RSO platforma) alebo priamo slovenskej inštitúcii, ktorá bude spor riešiť (tzv. subjekt alternatívneho riešenia sporu).
    • Podnet bude riešiť nezávislý subjekt (SOI alebo oprávnená súkromná firma).
    • Pred tým, než zákazník podá podnet, musí sa najprv pokúsiť vyriešiť problém s vami ako predávajúcim (zákazník vám musí najprv poslať žiadosť o vyriešenie sporu).
    • Sťažnosť by mala byť vyriešená subjektom do 90 dní (ale nemusí).
    • Cieľom je predísť súdnemu sporu a vyriešiť problém k spokojnosti spotrebiteľa i obchodníka.
    • Výsledkom riešenia má byť kompromisná dohoda medzi zákazníkom a obchodníkom.
    • Riešenie sťažnosti je bezplatné, pre obchodníka z toho nevyplývajú žiadne priame náklady a pre spotrebiteľa maximálne do výšky 5 EUR.
    • Alternatívne riešenie sporov sa týka len spotrebiteľských zmlúv medzi obchodníkom a spotrebiteľom (teda nie sporov medzi dvoma podnikateľmi).
    • Týka sa len nákupov online.
    • Týka sa len spotrebiteľov – teda fyzických osôb (nie nakupujúcich podnikateľov). Prečítajte si, kto je podľa zákona spotrebiteľ.
    • Týka sa len sporov, kde hodnota prevyšuje 20 EUR.
    • Ak s navrhnutou dohodou na vyriešenie sťažnosti nebude súhlasiť, prakticky nič sa nestane.
    • Pri riešení sporu musíte spolupracovať, inak dostanete pokutu.

    2. Záručné podmienky

    V zmysle § 620 Občianskeho zákonníka je záručná lehota na nový tovar 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Ak ide o  použitú vec, kupujúci a  predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

    V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju oprávnenú Reklamáciu.

    Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

    Ochrana osobných údajov e-shopu Madona Rosa

    1. Spoločnosť Richard Orémus Madona Rosa., so sídlom Malá Čausa 263 , IČO 14257441, zapísaná na Okresný úrad Prievidza
      Číslo živnostenského registra: 307-7051
      (ďalej len „predávajúci“ alebo „správca“) spracováva v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „Nariadenie“), nasledujúce osobné údaje:
      • meno, priezvisko objednávateľ/prijímateľa:
      • e-mailovú adresu objednávateľ/prijímateľa :
      • telefónne číslo objednávateľ/prijímateľa:
      • adresu/sídlo objednávateľ/prijímateľa:
    2. Vyššie uvedené osobné údaje je nutné spracovať pre vybavenie objednávok a ďalšie plnenie zo zmluvy, ak medzi vami a predávajúcim dôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy. Takéto spracovanie osobných údajov umožňuje čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre výkon zmluvy.

      Predávajúci spracováva tieto údaje rovnako za účelom evidencie zmluvy a prípadného budúceho uplatnenia a obrany práv a povinností zmluvných strán. Uchovanie a spracovanie osobných údajov je za vyššie uvedeným účelom po dobu 10 rokov od realizácie poslednej časti plnenia podľa zmluvy, ak nepožaduje iný právny predpis uchovanie zmluvnej dokumentácie po dobu dlhšiu. Takéto spracovanie je možné na základe čl. 6 ods. 1 písm. c) a f) Nariadenie - spracovanie je nevyhnutné pre splnenie právnej povinnosti a pre účely oprávnených záujmov správcu.

    3. Na e-mailovú adresu, prípadne telefónne číslomôžu byť kupujúcemu zasielané novinky a iné obchodné správy, tento postup umožňuje len firmou Madona Rosa o službách informačnej spoločnosti, ak ho kupujúci neodmietne. Tieto oznámenia možno kedykoľvek akýmkoľvek spôsobom - napríklad zaslaním e-mailu alebo preklikom na odkaz v obchodnom oznámení - odhlásiť.

    4. Spracovanie osobných údajov je vykonávané len firmou Madona Rosa teda správcom osobných údajov. Osobné údaje pre tohto správcu spracúvajú tiež spracovatelia:

      • Poskytovateľom služby Eshop-rychlo, prevádzkovanej spoločnosťou Golemos s.r.o., sídlom Zátkovo nábřeží 448/73, 370 01, České Budějovice, ČR
      • Slovenská pošta - kuriérska služba za účelom úspešného doručenia tovaru.

      Osobné údaje nebudú odovzdané do tretích krajín mimo EÚ.

    5. Správca nemá osobu tzv. poverenca. Správcu je možné kontaktovať na emailovej adrese madonarosa@madonarosa.sk.

    6. Správca osobných údajov, ako prevádzkovateľ webovej stránky madona rosa používa na tejto webovej stránke súbory cookies, ktoré sú tu použité na účely:

        • merania návštevnosti webových stránok a vytváranie štatistík týkajúcich sa návštevnosti a správania návštevníkov na webových stránkach
        • základné funkčnosti webových stránok.
        • …………………

      • Zber cookies na účely uvedené vyššie môže byť považované za spracovanie osobných údajov. Takéto spracovanie je možné na základe zákonného dôvodu - oprávneného záujmu správcu, a umožňuje ho čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia.
      • Webové stránky je možné používať aj v režime, ktorý neumožňuje zbieranie údajov o správaní návštevníkov webu - tento režim je možný buď nastaviť v rámci nastavenia prehliadača alebo je možné vzniesť proti takémuto zberu na základe oprávneného záujmu správcu námietku podľa čl. 21 Nariadenia, ktorá je dostupná v dolnej časti webových stránok. Vaša námietka bude vyhodnotená bezodkladne. Cookies nevyhnutné pre funkčnosť webu budú uchované len po dobu nevyhnutne nutnú pre fungovanie webu.
      • Ak podá návštevník námietku proti spracovaniu technických cookies nevyhnutných pre fungovanie webových stránok, nie je možné v takom prípade zaručiť plnú funkčnosť a kompatibilitu webových stránok.
      • Cookies, ktoré sa zberajú za účelom merania návštevnosti webu a vytvárania štatistík týkajúcich sa návštevnosti a správania návštevníkov na webe, sú posudzované v podobe hromadného celku a v anonymnej podobe, ktorá neumožňuje identifikáciu jednotlivca.
      • Zhromaždené cookies súbory sú spracované ďalšími spracovateľmi:
        • Poskytovateľom služby Google Analytics, prevádzkovanej spoločnosťou Google Inc., sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA
    7. Prosíme vezmite na vedomie, že podľa Nariadenia máte právo:

      • zrušiť kedykoľvek zasielanie obchodných oznámení
      • vzniesť námietku proti spracovaniu na základe oprávneného záujmu správcu
      • požadovať od nás informáciu, aké Vaše osobné údaje spracovávame
      • vyžiadať si u nás prístup k týmto údajom a tieto nechať aktualizovať, opraviť alebo požadovať obmedzenie spracovania
      • požadovať od nás vymazanie týchto osobných údajov, vymazanie vykonáme, pokiaľ to nebude v rozpore s platnými právnymi predpismi alebo oprávnenými záujmami správcu
      • na prenosnosť údajov, pokiaľ sa jedná o automatizované spracovanie na základe súhlasu alebo z dôvodu plnenia zmluvy
      • požadovať kópiu spracúvaných osobných údajov
      • na účinnú súdnu ochranu, ak máte za to, že Vaše práva boli podľa Nariadenia porušené v dôsledku spracovania Vašich osobných údajov v rozpore s týmto Nariadením
      • podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov.
      • Adresa sídla :Orémus Richard Madona Rosa Malá Čausa 263 97101 Malá Čausa.
      • Adresa pre doručenie reklamácii: Richard Orémus Madona Rosa Bojnická cesta 41/B Prievidza 97101
      • Výdajné miesto tovaru:Kvetinárstvo Madona Rosa Bojnická cesta 41/B Prievidza
      • Kontakt objednávky - donáška kvetov - reklamácie 0905276211

     

  • reklamácie sú vybavované:
    • telefonicky - v zákazníckom centre v pracovnej dobe od pondelka do piatku v čase od 08:00 do 20:00
      kontaktná osoba: Orémus Richard, Orémusová Dana
      na tel. čísle +421 905276211
    • e-mailommadonarosa@madonarosa.sk,richard.oremus@madonarosa.sk,
    • poštou - Madona Rosa - Orémus Richard
      Prievidza, 971 01
      Bojnická cesta 41/B
      Slovensko

DORUČOVANIE  TOVARU:

Doručovanie tovaru pre Slovensko zabezpečujeme cez Slovensku poštu.Odosielanie balíkov zabezpečujeme do 24 hodín po prijaťí platby v nasledujúci pracovný deň.Cenník poštovného najdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ.

DORUČOVANIE KVETOV:
Doručovanie zabezpečujeme vlasnou dopravou v meste Prievidza a v okruhu 25 km od Prievidze. Doručovanie kvetov zabezpečujeme cez všetky pracovné dni- výnimočne aj cez nepracovné a sviatočné dni len vopred dohodnuté a schálené objednávky.

pondelok až piatok od 08:00 do 16:00
sobota - nedeľa

od 08:00 do 13:00

Valentín. MDŽ

a deň matiek

 

sviatky

dorucovanie od 8:00 do 19:00

 

do obeda s príplatkom 4,00€
podľa náročnosti a veľkosti objednávky

  • objednávky kvetín na doručenie v ten deň - ihneď je možné vybrať len z ponuky kytice EXPRES
    kontaktujte aj telefonicky
  • objednávky kvetín na doručenie - objednané dva dni pred doručením - doručené v pracovný deň je možné objednať aj zo špeciálnej ponuky kytice na objednávku
  • objednávky na víkend - uskutočniť najneskôr:
    v piatok do 15:00
    v sobotu do 11:00
    v nedeľu do 09:00
    špeciálne objednávky aj telefonicky
  • špeciálna ponuka - kompletný balík
  • grátis darčeky len kytice z limitom - Prievidza - len do 16:00 v pracovné dni.

Objednávajte s dostatočným časovým predstihom pre vašu aj našu spokojnosť.

Naša firma sa Vám zaručuje, že všetky súkromné imformácie, ktoré nám o svojej osobe poskytnete, nebudú poskytnuté tretím osobám. Budú výhradne použité pre poteby doručenia objednávky a fakturačné a účtovné účely našej firmy. Informácie posielané prostredníctvom našej www stránky sú chránené bezpečnostným certifikátom tzv. SSL.