NÁŠ BLOG O STROMČEKOCH

Váš Košík

Nákup bez registrácie.

PRIHLÁSENIE

 

V tomto obore pracujem už viac ako 25 rokov

Väčšinu tovaru osobne dovážame zo zahraničia.

Tovar doručujeme  do 24 hodin po prijatí platby.

Cez víkend doručujeme          So - Ne od 8 do 13 hod.

Kvety doručujeme Po - Pi        od 8°° do 16°° hod.



1EXPRESNÉ DORUČENIE2

SurprisedZĽAVY NA POŠTOVNOMSurprised

DARČEKY K DONÁŠKE

Umelé vianočné stromčeky 3d

Donáška kvetov Prievidza.

Potrebujeťe doručiť kytíčku v Prievidz?

Moderný darčekový tovar do domácnosti.

Lucerny.lampáše a svietniky s prírodných materiálov obohatia vašu domácnosť či záhradu o príjemnú atmosféru.

Umelé vianočné stromčeky.

Hľadáte moderný umelý vianočný stromček.V ponuke máme biele vianočné stromčeky.Moderné umelé stromčeky 3d.Vianočný stromček na drevenom pníku.

Sušená levanduľa.

Voňavé kety sušenej levandule s Francúzska.

Čajníky a šálky.

Kvalitné porcelanové šálky a čajníky.

 

 

 

 

 

 

3D stromček - Vianočné stromčeky


PODMIENKY
Obchodné podmienky pre donášky kvetov.

 

Možnosti objednávky

Možnosti platby:

  • osobne v predajni
  • na dobierku
  • z účtu na účet
  • internet banking       -                                  TATRAPAY
  • na faktúru - pre firmy
  • platobnou kartou - POS terminál Tatrabanky - CARDPAY
  • Platobnou kartou-brána UniCredit Bank SK 
  • Online platobný prevod- UniCredit Bank SK - UniPlatba
  • Online platobný prevod- Slovenská sporiteľňa - SporoPay
  • Bankový prevod- FIO Banka SK
  • Bankový prevod- G>platobný príkaz

Prijate objednávky potvrdíme e-mailom alebo SMS. Doručenie objednávky potvrdíme e-mailom alebo SMS. Objednávky prijaté telefónom, e-mailom, osobne, prostredníctvom našej www stránky alebo mobilom považujeme za záväzné (musia sa doručiť, prevziať a zaplatiť) a naša firma urobí maximum pre spokojnosť našich zákazníkov. Pred vyplnením objednávky si pozorne preštudujte podmienky doručovania:

  • v objednávkovom tlačive vyplňte dôkladne a pravdivo všetky údaje. Niektoré údaje sú pre nás veľmi dôležité, aby vami objednaná služba bola naším doručovateľom doručená včas a bez komplikácií.
  • bežný tovar z našej ponuky zasielame po Slovesku a Čechách Slovenskou poštou.
  • pred doručením zásielky kontaktujeme príjemcu o dodaní zásielky telefonicky, preto sú nutné telefonické čísla príjemcu
  • ak nie je možné zásielku doručiť včas (príjemca je nedostupný) kontaktujeme objednávateľa zásielky e-mailom alebo telefonicky
  • naše zásielky kvetov sú doručované vlastnou doručovacou službou v Prievidzi a okolí a zhotovované sú v našich predajniach zručnými a skúsenými aranžérmi. Zaručujeme a zaväzujeme sa, že vám bude doručený alebo pripravený správny druh a množstvo tovaru - ktoré ste zadali v záväznej objednávke a zaplatili v dohodnutej cene.
  • rezané kvety však podliehajú prekvitnutiu, odkvitnutiu - preto po 3 dňoch je nutné objednať a zaplatiť novú objednávku
  • nezodpovedáme za zdržanie alebo nedoručenie zásielky zavinené nedostatkami objednávateľa alebo neprítomnosťou príjemcu
  • ak však nie je možné našu objednávku doručiť alebo vybaviť z našich dôvodov, bude vám daná finančná čiastka vrátená platbou akou bola uskutočnená
  • príjemca prevzatím objednávky a jej podpisom potvrdzuje vzhľad, množstvo a pravosť objednávky. Prípadné reklamácie prijímame do siedmich dní - telefonicky, písomne (do 6 mesiacov), e-mailom po uskutočnení dodávky. Pri rezaných kvetoch - ak sa jedná o čerstvosť kvetov - do 24 hodín po doručení.
  • nezodpovedáme za škody spôsobené nesprávnym skladovaním rezaných kvetov
  • pri doručení kvetov je príjemca oboznámený o základnej starostlivosti o danú kyticu alebo citlivé kvety (starostlivosť o kvety)
  • garantujeme čerstvosť a odbornosť spracovania kvetov
  • vaše objednávky sú pripravované krátko pred doručením - vždy čerstvé
  • ponuka na našej stránke je pravidelne aktualizovaná a prispôsobená danej sezóne avšak stane sa občas, že vyobrazenú kyticu momentálne nemôžeme naviazať z aktuaálnej ponuky, preto si vyhradzujeme právo náhrady niektorých druhov kvetov za účelom uskutočnenia objednávky- náhrady rovnakého alebo lepšieho druhu, rovnakej alebo lepšej kvality, rovnakého vzhľadu alebo farebného odtieňa pri dodržaní ceny a podobnosti kytice.
  • všetky platby sú zúčtované v EUR. V cene tovaru je zahrnutá cena výrobku, doprava, kartička s textom, DPH a manipulačné poplatky, pre Prievidzu - mesto - zabalenie a ozdobenie + špeciálna prémia
  • System automaticky v objednávke generuje daňový doklad
  • objednávky platené mimo Slovenska: sú možné platobnou kartou, alebo zahraničným prevodom
  • zrušenie objednávky - storno - zmeny
    • hneď - storno do 60 minút - bez poplatku
    • 3 dni pred doručením - 10%
    • 2 dni pred doručením - 20%
    • v ten deň - 50%
    • pred doručením - 70%
    • po vyhotovení donášky - sankcia 90%
    • treba sa kontaktovať o najrozumnejšom dohovore - dohode - minimalizovaní straty a rozumného vysporiadania
    • prípadné zmeny - vylepšenia - dodatky - po dohovore
  • 1. Zrušenie objednávky a Odstúpenie od zmluvy :

    Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. 

    V zmysle ustanovenia § 7 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bolo v uvedenej lehote predávajúcemu odoslané písomné Odstúpenie od zmluvy. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

    Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu (Zbierka zákonov č. 102/2014 §10 ods. 3). Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. (V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, predávajúci vráti kupujúcemu zníženú kúpnu cenu tovaru v súlade s ustanovením § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotu jeho opotrebovania.) 

    Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu.

    Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

  • Alternatívne riešenie sporov

    Nakupujúci má právo požiadať predávajúceho o nápravu, v prípade ak má pocit, že predávajúci porušil jeho práva alebo nevybavil reklamáciu tak, aby bol aj on spokojný. Ak predávajúci do 30 dní na žiadosť neodpovie alebo na ňu odpovie odmietavo, spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. Podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. sú ARS subjektami orgány a oprávnené právnické osoby. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Žiadosť môže podať tiež online prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO.

    http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

    Najdôležitejšie body

    • Zákazník môže podať podnet / sťažnosť, a to buď online cez formulár na webstránke EÚ (tzv. RSO platforma) alebo priamo slovenskej inštitúcii, ktorá bude spor riešiť (tzv. subjekt alternatívneho riešenia sporu).
    • Podnet bude riešiť nezávislý subjekt (SOI alebo oprávnená súkromná firma).
    • Pred tým, než zákazník podá podnet, musí sa najprv pokúsiť vyriešiť problém s vami ako predávajúcim (zákazník vám musí najprv poslať žiadosť o vyriešenie sporu).
    • Sťažnosť by mala byť vyriešená subjektom do 90 dní (ale nemusí).
    • Cieľom je predísť súdnemu sporu a vyriešiť problém k spokojnosti spotrebiteľa i obchodníka.
    • Výsledkom riešenia má byť kompromisná dohoda medzi zákazníkom a obchodníkom.
    • Riešenie sťažnosti je bezplatné, pre obchodníka z toho nevyplývajú žiadne priame náklady a pre spotrebiteľa maximálne do výšky 5 EUR.
    • Alternatívne riešenie sporov sa týka len spotrebiteľských zmlúv medzi obchodníkom a spotrebiteľom (teda nie sporov medzi dvoma podnikateľmi).
    • Týka sa len nákupov online.
    • Týka sa len spotrebiteľov – teda fyzických osôb (nie nakupujúcich podnikateľov). Prečítajte si, kto je podľa zákona spotrebiteľ.
    • Týka sa len sporov, kde hodnota prevyšuje 20 EUR.
    • Ak s navrhnutou dohodou na vyriešenie sťažnosti nebude súhlasiť, prakticky nič sa nestane.
    • Pri riešení sporu musíte spolupracovať, inak dostanete pokutu.

    2. Záručné podmienky

    V zmysle § 620 Občianskeho zákonníka je záručná lehota na nový tovar 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Ak ide o  použitú vec, kupujúci a  predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

    V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju oprávnenú Reklamáciu.

    Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

     

  • reklamácie sú vybavované:
    • telefonicky - v zákazníckom centre v pracovnej dobe od pondelka do piatku v čase od 08:00 do 20:00
      kontaktná osoba: Orémus Richard, Orémusová Dana
      na tel. čísle +421 905276211
    • e-mailommadonarosa@madonarosa.sk,richard.oremus@madonarosa.sk,
    • poštou - Madona Rosa - Orémus Richard
      Prievidza, 971 01
      Nábrežná 6 Kaufland
      Slovensko

DORUČOVANIE  TOVARU:

Doručovanie tovaru pre Slovensko a do Čiech zabezpečujeme cez Slovensku poštu.Odosielanie balíkov zabezpečujeme do 24 hodín po prijaťí platby v nasledujúci pracovný deň.Cenník poštovného najdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ.

DORUČOVANIE KVETOV:
Doručovanie zabezpečujeme v meste Prievidza a v okruhu 25 km od Prievidze. Doručovanie kvetov zabezpečujeme cez všetky pracovné - nepracovné a sviatočné dni.

pondelok až piatok od 08:00 do 16:00
sobota - nedeľa

od 08:00 do 13:00

Valentín. MDŽ

a deň matiek

 

sviatky

dorucovanie od 8:00 do 19:00

 

do obeda s príplatkom 4,00€
podľa náročnosti a veľkosti objednávky

  • objednávky kvetín na doručenie v ten deň - ihneď je možné vybrať len z ponuky kytice EXPRES
    kontaktujte aj telefonicky
  • objednávky kvetín na doručenie - objednané dva dni pred doručením - doručené v pracovný deň je možné objednať aj zo špeciálnej ponuky kytice na objednávku
  • objednávky na víkend - uskutočniť najneskôr:
    v piatok do 15:00
    v sobotu do 11:00
    v nedeľu do 09:00
    špeciálne objednávky aj telefonicky
  • špeciálna ponuka - kompletný balík
  • grátis darčeky - Prievidza - len do 16:00

Objednávajte s dostatočným časovým predstihom pre vašu aj našu spokojnosť.

Naša firma sa Vám zaručuje, že všetky súkromné imformácie, ktoré nám o svojej osobe poskytnete, nebudú poskytnuté tretím osobám. Budú výhradne použité pre poteby doručenia objednávky a fakturačné a účtovné účely našej firmy. Informácie posielané prostredníctvom našej www stránky sú chránené bezpečnostným certifikátom tzv. SSL.

 

NGM4MTFjMT